2015: Hoş Geldin Yeni Yıl

Aralık 31, 2014

***

Ben “Hoş geldin yeni yıl” diyorum ama içimden bir ses onun da bana gayet kinayeli “Hoş geldin güzel kardeşim” dediğini söylüyor. Bilmiyorum size de öyle geliyor mu? Biz mi ona giriyoruz, o mu bize giriyor? Gerçekten bilmiyorum…

Bildiğim tek şey yukarıdaki animasyon çok güzel ve pek ilgisi olmadığı halde bana çocukluğumun yılbaşı gecelerini hatırlatıyor. Belki size de başka şeyler hatırlatır. Paylaşmak istedim…

Hoş geldin 2015. Ama biz de hoş bulmak istiyoruz, bilesin. Hepinizin Yeni Yılı Kutlu Olsun…

Bir Cevap Yazın

